Slovensky English

Volajte: 0911 348 776 PO - PIA 9:00 - 18:00

Vitajte !

Švihadlo Harbinger Trigger Handle 3312

Napíšte recenziu k tomuto produktu ako prvý

Dostupnosť: dočasne nedostupné

€ 12,90

Našli ste lepšiu cenu? Povedzte nám a my zlacníme!

ALEBO

Krátky popis

Kvalitné švihadlo s ložiskami od svetovej jednotky Harbinger s možnosťou skracovania. Vynikajúce pre dvojšvihy.

Švihadlo Harbinger Trigger Handle

Dvojkliknutím na obrázok ho zobrazíte v plnej veľkosti

Zmenšiť
Zväčšiť

Detaily

Kvalitné švihadlo s ložiskami od svetovej jednotky Harbinger s možnosťou skracovania. Vynikajúce pre dvojšvihy.

Dĺžka
180cm (s možnosťou skracovania)

Zásady výberu
Pre správnu funkciu by mal byť povraz z ťažšieho materiálu, aby pri krúžení bola čo najviac využitá jeho zotrvačná sila. Držadlá by mali byť pohodlné do ruky. Najdôležitejšie je, aby ste si zvolili správnu dĺžku. Mali by byť také, že ak stúpite na stred povrazu a do každej ruky chytíte držadlo, mali by siahať až pod ramená.

Tréningová technika
Skákať cez švihadlo síce nie je nič zložité, ale pri zlej technike sa skôr unavíte. Ešte horšie je, že iba nedostatočne rozvíjate dynamický odraz, o ktorý by vám malo ísť predovšetkým.

1. Techniku krúženia švihadlom si najlepšie nacvičíte tak, že do jednej ruky uchopíte obidva konce švihadla a krúžite potom v bočnej rovine švihadlom pozdĺž tela. Do pohybu zapojujete iba zápästie. Vyvarujete sa tak zlého krúživého pohybu celých paží.

2. Efektivitu práce s týmto náčiním zvýšite, ak sa najskôr sústredíte na nácvik dôkladnej práce členkov pri odraze „nasucho“ – to znamená bez použitia švihadla.

3. Na začiatku tréningu sa postavte pred švihadlo a krúživým pohybom obidvoch zápästí súčasne ho odzadu rozhýbte.

4. Odraz robte iba prepínaním členkov a dopadajte na špičky. Pri skákaní by sa vaše päty vôbec nemali dotýkať podložky. Iba tak môžete dostatočne rozvíjať bežecký odraz. Dopadaním na päty, otrasy zbytočne zaťažujú pri cvičení chrbticu, kĺby a šľachy.

5. Švihadlo je ako metronóm, ktorý vám pomáha udržiavať rovnomerný rytmus výskokov. Pre spestrenie tréningu kombinujte poskoky na mieste znožmo bez medziskoku alebo s medziskokom, poskoky na jednej nohe, striedanie poskokov na pravej a ľavej nohe (pri prešvihu dopad na pravú a potom aj ľavú nohu). 

Ďalšie možnosti: 
• dvojšvih (pri vyššom výskoku vás švihadlo obkrúži 2-krát),
• poskoky s pažami skríženými pred trupom,
• striedanie krúženia švihadla vpred a vzad.

 

UPOZORNENIE
Výrobca, dovozca a distribútor nezodpovedajú za škody spôsobené nevhodným používaním alebo skladovaním produktu.

Ďalšie informácie

SKU (kód) 6090903-331200
EAN (čiarový kód) Nie
Výrobca Harbinger
Platnosť akcie do Nie

Štítky produktu

Pre oddelenie štítkov použite čiarky. Viacslovné frázy ohraničte apostrofmi (').